» Elfelejtett jelszó
» Regisztráció
« Bellinzona felé a Gotthard-vasúton (600)
Átszállás a Lugano - Ponte Tresa Vasútra (FLP) »
2006. január 27.
Cisalpino és EuroCity az állomáson a 2006 januári nagy havazás idején
A Cisalpino továbbmegy
Az EC visszafordul
Körüljár az Re 4/4 II 11138-as
Re 10/10-es kompozíció halad át Chiasso felé
DB-tehervonat követi, két BR 185-össel az élén
2004. június
'Re 20/20', azaz 4 mozdony a következő összeállításban: Re 4/4 II + Re 6/6 + Re 4/4 II + Re 6/6
2004. április
Re 10/10-es az Re 421 371-es és egy Re 6/6-os mozdonyból
Nem sokkal később egy ugyanilyen, de fordított páros érkezik egy gabonaszállító tehervonattal
2004. március 8.
A Railion (ma DB Schenker) két BR 185-öse érkezik egy üres autószállító tehervonattal, amikor...
...megjelenik a Genovába tartó 'Alpina-Mare-Express'. A TX Logistik által bérelt ES 64 U2 098 Dispolok húzza.
2004. február
A Tm IV 9679-es dízelmozdony tolat az állomáson
2003. november 15.
Az SBB Cargo-nak bérbe adott Siemens (ma MRCE) Dispolok ES 64 F4 - 094-es négyáramnemű mozdony Chiasso felé tart
2003.
Itt indul az 1000 mm-es nyomtávú Ferrovia Lugano-Ponte Tresa (FLP)
Előfordul, hogy egyes személyvonatokat két Re 4/4 II-es továbbít...
...de az Re 460-as gyakrabban végzi ezt a munkát
Tehervonat gördül át az állomás 2. vágányán. Egy Re 10/10-es összeállítás húzza. Az 1. vágányon egy NPZ pihen.
Re 20/20??? 26200 kW-nyi (!) mozdony egy üres tehervonat előtt
Gyorsvonat indul a Gotthard felé. Egy Re 4/4 II-es mozdony húzza. Háttérben a Monte San Salvatore.
A Cisalpino 153-as, Firenzéig közlekedő járata érkezik az állomásra
Chiasso felé a Gotthard-vasúton (600) »
Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!
Linkek: