albertbahn.hu

Svájc

Címlapon

Régiók részletesen

Vasútvonalak

Állomások, pályaudvarok

503-as számú vonal

Sissach – Olten

600-as vonal - Gotthardbahn

Bellinzona - Lugano szakasz

600-as vonal - Gotthardbahn

Lugano - Chiasso szakasz

600-as vonal - Gotthardbahn Nordrampe

Arth-Goldau - Göschenen

630-as vonal

Giubiasco - Locarno

Ausztria

BLT 10-es villamos

Rodersdorf - Basel - Dornach

FART - Centovalli-vasút

Locarno - Ribellasca

Dolderbahn

Römerhof – Dolder

FLP (1000 mm)

Lugano - Ponte Tresa

Ferrovia Monte Generoso

Capolago - Generoso Vetta

MGB Furka-Oberalp Bahn

Brig - Andermatt - Disentis

MGB Schöllenenbahn

Göschenen - Andermatt

Németország

Ssif - Centovalli-vasút

Ribellasca - Domodossola

Franciaország

Olaszország

RhB Arosabahn

Chur - Arosa

BLT Waldenburgerbahn

Liestal - Waldenburg

utoljára hozzáadott

Az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.A DB ICE 1-ese találkozik az SBB Am 843-as dízelmozdonyával.ICE 3-as indul Németország felé.Gundeli-Passerelle
A 460 024-es "Zugkraft Aargau" reklámmozdony indul IC-vel. Korábban a 034-est láttuk hasonló ruhában, Zürich HB-n.Oberdorf Winkelweg állomás és Waldenburg kivilágított várromjaLeszáll az este az oberdorfi evangélikus templomra és a mellette elhaladó kicsi vonatokra.Leszáll az este az oberdorfi evangélikus templomra és a mellette elhaladó kicsi vonatokra.A 12-es motorkocsi nemrég hagyta el a waldenburgi kocsiszínt, hogy a délutáni csúcsban segédkezzen.A 12-es motorkocsi nemrég hagyta el a waldenburgi kocsiszínt, hogy a délutáni csúcsban segédkezzen.Érkezik a 17-es Liestal felől.A 14-es számú motorkocsi Liestal felé indult két vezérlőkocsiját tolva. Hamarosan forgalomba áll a 12-es is a délutáni csúcsidőben.Ingavonatok a végállomásonIngavonatok a végállomásonOberdorf főutcáján egyvágányú pályán, villamosként járnak a vonatok.Franciaország területén suhan a svájci villamos Rodersdorf felé.A francia-svájci határon Rodersdorf felé közeledik a Tango villamos.A francia-svájci határon Rodersdorf felé közeledik a Tango villamos.Kereszt Leymen állomáson

Legnézettebb a héten

Lugano és Melide között a vonat közvetlenül a Lago di Lugano partján haladIngavonat halad át a viadukton Göschenen felé, és eltűnik a 306 m hosszú Brüggwald alagútban.Sziklába faragott történelem:
az 1899-ben állított Szuvorov-emlékműAndermatt állomásról indul a vonat Göschenen irányába.Melide a Monte Generoso csúcsáról nézve. Az állomást elhagyva a vonat a tó keleti partján folytatja útját. Oldalról jól látszik a mozdony három forgóváza és a függőleges irányú elmozdulást lehetővé tevő középső csuklószerkezet.Langwies állomás után a Langwieser Viadukton kel át a Plessur felett három teherkocsijával a 3509-es Allegra.Vízesés a Teufelsbrücke közelébenEgy hasonló jelenet télenDélután 4 óra van, de már az esti szürkület lopakodik a Langwieser Viadukt felé.Téli pihenőjüket töltik a Dampfbahn Furka Bergstrecke (DFB) személykocsijai Göschenen átrakón.Majd megérkezik az állomásra.Göschenen végállomásra tartó vonat halad át a Steinern viadukton. Élén egy Deh 4/4 I-es.Deh 4/4 II-es poggyászmotorkocsi tolja, még az FO logójával.Már az MGB kötelékében, de vegyes színekben készül az indulásra az ingavonat Andermatt felé.Út a Schöllenen-szurdokon átEgy hasonló jelenet télenIngavonat halad át a viadukton Göschenen felé, és eltűnik a 306 m hosszú Brüggwald alagútban.