albertbahn.hu

Svájc

Címlapon

Régiók részletesen

Vasútvonalak

Állomások, pályaudvarok

503-as számú vonal

Sissach – Olten

600-as vonal - Gotthardbahn

Bellinzona - Lugano szakasz

600-as vonal - Gotthardbahn

Lugano - Chiasso szakasz

600-as vonal - Gotthardbahn Nordrampe

Arth-Goldau - Göschenen

630-as vonal

Giubiasco - Locarno

Ausztria

BLT 10-es villamos

Rodersdorf - Basel - Dornach

FART - Centovalli-vasút

Locarno - Ribellasca

Dolderbahn

Römerhof – Dolder

FLP (1000 mm)

Lugano - Ponte Tresa

Ferrovia Monte Generoso

Capolago - Generoso Vetta

MGB Furka-Oberalp Bahn

Brig - Andermatt - Disentis

MGB Schöllenenbahn

Göschenen - Andermatt

Németország

Ssif - Centovalli-vasút

Ribellasca - Domodossola

Franciaország

Olaszország

RhB Arosabahn

Chur - Arosa

BLT Waldenburgerbahn

Liestal - Waldenburg

utoljára hozzáadott

Az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.A DB ICE 1-ese találkozik az SBB Am 843-as dízelmozdonyával.ICE 3-as indul Németország felé.Gundeli-Passerelle
A 460 024-es "Zugkraft Aargau" reklámmozdony indul IC-vel. Korábban a 034-est láttuk hasonló ruhában, Zürich HB-n.Oberdorf Winkelweg állomás és Waldenburg kivilágított várromjaLeszáll az este az oberdorfi evangélikus templomra és a mellette elhaladó kicsi vonatokra.Leszáll az este az oberdorfi evangélikus templomra és a mellette elhaladó kicsi vonatokra.A 12-es motorkocsi nemrég hagyta el a waldenburgi kocsiszínt, hogy a délutáni csúcsban segédkezzen.A 12-es motorkocsi nemrég hagyta el a waldenburgi kocsiszínt, hogy a délutáni csúcsban segédkezzen.Érkezik a 17-es Liestal felől.A 14-es számú motorkocsi Liestal felé indult két vezérlőkocsiját tolva. Hamarosan forgalomba áll a 12-es is a délutáni csúcsidőben.Ingavonatok a végállomásonIngavonatok a végállomásonOberdorf főutcáján egyvágányú pályán, villamosként járnak a vonatok.Franciaország területén suhan a svájci villamos Rodersdorf felé.A francia-svájci határon Rodersdorf felé közeledik a Tango villamos.A francia-svájci határon Rodersdorf felé közeledik a Tango villamos.Kereszt Leymen állomáson

Legnézettebb a héten

Chur pályaudvarának felvételi épülete elől, a 2-es vágányról indul az utazás Arosa felé.Ez a jármű állította fel 2010-ben az 1000 mm-es nyomtáv sebességi rekordját: a Vereina-alagútban 145 km/h-t ért el!Az ABe 8/12 3502-es a csak 19 m hosszú Nesslarlies-alagútból bújik elő.Újból nekigyürkőzik a 3503-as motorvonat a 60 ezrelékes emelkedőnek.Újból nekigyürkőzik a 3503-as motorvonat a 60 ezrelékes emelkedőnek.Újból nekigyürkőzik a 3503-as motorvonat a 60 ezrelékes emelkedőnek.A sárga teherkocsik után a Tm 2/2 95-ös kismozdony is leereszkedik Langwies-ből, a Nesslarlies-alagútnál.A 3503-as Allegra a Langwies-ből hozott Xac típusú önürítős kocsikkal halad el a régi kocsiszín mellett.Ahol a villamosszerű pálya véget ér, ott kezdődik a tulajdonképpeni emelkedő - először 23 ezrelékkel.Az ABe 8/12 3509 pályaszámú motorvonat három megrakott Fac típusú önürítős kocsit hozott.Vegyesvonat kanyarog felfelé Langwies előtt, Palätsch házai között.A Railion két 185-ös sorozatú villamos mozdonya várakozik tehervonatával a Gotthard-alagút előttA Railion két 185-ös sorozatú villamos mozdonya várakozik tehervonatával a Gotthard-alagút előttTimföldszállító vonat ront ki az alagútból. Ezt is egy BR 185-ös páros húzza, a 185 142-essel az élen.Az SBB Cargo-nak bérbe adott Siemens (ma MRCE) Dispolok ES 64 F4 - 094-es négyáramnemű mozdony Chiasso felé tartAz Re 6/6 11606-as mozdony érkezés után az IC 304-gyel