albertbahn.hu

Svájc  ›  Állomások, pályaudvarok

Basel SBB/SNCF

2009

Gundeli-Passerelle
A 460 024-es "Zugkraft Aargau" reklámmozdony indul IC-vel. Korábban a 034-est láttuk hasonló ruhában, Zürich HB-n.

Gundeli-Passerelle
A 460 024-es "Zugkraft Aargau" reklámmozdony indul IC-vel. Korábban a 034-est láttuk hasonló ruhában, Zürich HB-n.

ICE 3-as indul Németország felé.

ICE 3-as indul Németország felé.

A DB ICE 1-ese találkozik az SBB Am 843-as dízelmozdonyával.

A DB ICE 1-ese találkozik az SBB Am 843-as dízelmozdonyával.

Az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.

Az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.

Kilátás a Gundeli-Passerelle gyalogos felüljáróról.
Az Re 460 024-es "Zugkraft Aargau" Werbelok, ICE 3, ICE 1 és egy dízel: az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.

2005

Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron.

Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron.

Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron.

Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron.

A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.

A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.

    A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.

    A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.

      Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron. A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.

      A TGV Réseau szerelvények új, modernizált belső terét az 501-es számú motorvonat demonstrálta Bázel SNCF-pályaudvarán

      A TGV Réseau szerelvények új, modernizált belső terét az 501-es számú motorvonat demonstrálta Bázel SNCF-pályaudvarán

      Az első osztály

      Az első osztály

      A másodosztály

      A másodosztály

      A TGV Réseau szerelvények új, modernizált belső terét az 501-es számú motorvonat demonstrálta Bázel SNCF-pályaudvarán.

      Az SNCF BB 20201-es kétaramnemű mozdonya poroszkál gépmenetben Muttenz felé a teherforgalom által használt átmenő vágányokon.

      Az SNCF BB 20201-es kétaramnemű mozdonya poroszkál gépmenetben Muttenz felé a teherforgalom által használt átmenő vágányokon.

      A bázeli Regio S-Bahn három ország területét érinti. A RABe 521-es sorozatú FLIRT-ök Németország felé járnak.

      A bázeli Regio S-Bahn három ország területét érinti. A RABe 521-es sorozatú FLIRT-ök Németország felé járnak.

      Az SNCF BB 20201-es kétaramnemű mozdonya poroszkál gépmenetben Muttenz felé a teherforgalom által használt átmenő vágányokon. A mai 16-17-es vágányok és peronjuk helye még üres.
      A bázeli Regio S-Bahn három ország területét érinti. A RABe 521-es sorozatú FLIRT-ök Németország felé járnak.

      2004

      A központi csarnok a jegypénztárakkal

      A központi csarnok a jegypénztárakkal

        Basel SBB csarnoka ICE motorvonatokkal

        Basel SBB csarnoka ICE motorvonatokkal

        Basel SBB csarnoka ICE motorvonatokkal

        Basel SBB csarnoka ICE motorvonatokkal

        A 12-es vágányon ICE 1-es áll.

        A 12-es vágányon ICE 1-es áll.

        A Deutsche Bahn 111 048-as pályaszámú villamos mozdonya emeletes szerelvénnyel

        A Deutsche Bahn 111 048-as pályaszámú villamos mozdonya emeletes szerelvénnyel

        Először 2004. novemberében jártam Bázelben, átutazóban Luxemburg felé. Az SBB-pályaudvar csarnokát éppen a Deutsche Bahn járművei vették birtokba.

        Az SNCF BB 15012-es mozdonyát a szerelvényre tolják.

        Az SNCF BB 15012-es mozdonyát a szerelvényre tolják.

        Munkában az Ee 3/3 II-es, kétáramnemű tolatómozdonyok

        Munkában az Ee 3/3 II-es, kétáramnemű tolatómozdonyok

        Francia gyorsvonatokat továbbító Sybic mozdonyok: a 26142-es...

        Francia gyorsvonatokat továbbító Sybic mozdonyok: a 26142-es...

        ...és a 26144-es

        ...és a 26144-es

        A francia pályaudvar vágányain kétáramnemű tolatómozdonyok dolgoztak. A gyorsvonatokat az SNCF BB 15000-es és BB 26000-es (Sybic) sorozatú mozdonyai továbbították.

        Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!