Kilátás a Gundeli-Passerelle gyalogos felüljáróról.
Az Re 460 024-es "Zugkraft Aargau" Werbelok, ICE 3, ICE 1 és egy dízel: az Am 843 042-es pályaszámú, G 1700 BB típusú mozdonyt 3 hónappal a kép készítése előtt szállította le a Vossloh az SBB részére.
2005
Havazás után. Az Ee 3/3 II-esek tolatgatnak a pályaudvaron. A 14. vágányon egy SBB-hálókocsi alszik magányosan.
A TGV Réseau szerelvények új, modernizált belső terét az 501-es számú motorvonat demonstrálta Bázel SNCF-pályaudvarán.
Az SNCF BB 20201-es kétaramnemű mozdonya poroszkál gépmenetben Muttenz felé a teherforgalom által használt átmenő vágányokon. A mai 16-17-es vágányok és peronjuk helye még üres.
A bázeli Regio S-Bahn három ország területét érinti. A RABe 521-es sorozatú FLIRT-ök Németország felé járnak.
2004
Először 2004. novemberében jártam Bázelben, átutazóban Luxemburg felé. Az SBB-pályaudvar csarnokát éppen a Deutsche Bahn járművei vették birtokba.
A francia pályaudvar vágányain kétáramnemű tolatómozdonyok dolgoztak. A gyorsvonatokat az SNCF BB 15000-es és BB 26000-es (Sybic) sorozatú mozdonyai továbbították.