» Elfelejtett jelszó
» Regisztráció
2004. június 13.
Brig MGB-állomása, még az átmenő pályaudvarrá való átépítés előtt
A 12-es vágányra épp most érkezett a Glacier Express, mely visszafogás után Zermatt felé halad tovább.
2007. április 29.
A kettébontott Glacier Express első része a Richlerenviadukton halad át...
...majd továbbhalad Hospental és Andermatt irányába.
1486 m magasságban halad a Glacier Express második része Hospental felé.
A Richlerenbach hordalékkúpját keresztezi a vonat.
Fény a hegyoldalban
Glacier Express a Richlerenviadukton
Zermatt felé tartó Glacier Express első része kel át a Furkareuss folyó felett a Richlerenviadukton.
2004. február 23.
A HGe 4/4 II 4-es villanymozdony újrarendezi a vonatát, mielőtt visszaindulna Disentis felé.
Visszatolat vonatával a HGe 4/4 II 4-es a Göschenen-felőli kijárattól a felvételi épület elé.
A disentisi vonat indulásra kész az 1-es vágányon.
Kicsivel Andermatt pályaudvara felett a HGe 4/4 II 4-es, még BVZ-festésű mozdony ereszkedik vonatával.
2010. szeptember 3.
A 902-es Glacier Express kapaszkodik a völgyben.
A GEX 902 az Oberalpreuss partján
A HGe 4/4 II-es sorozatú villanymozdony mögött zömmel a Stadler új panorámakocsijai sorakoznak.
Talán a horgászoknak is szerencséjük lesz az Oberalpsee partján.
Az hideg kékség és a Glacier Expressz (GEX 902)
Békésen heverésznek a tehenek a réten, amikor a 904-es Glacier Expressz kifut a lavinaalagútból.
Magáért beszél: A Glacier Expresszt hirdeti a GEX 904-es mozdonya, a szerelvény tisztán új Stadler-kocsikból áll.
A háttérben pedig a 2773 m magas Schneehüenerstock és a Hinterfellibach vízesése.
Disentis felé közlekedő regionális vonat érkezett az állomásra egy BVZ-festésű HGe 4/4 II-es mozdonnyal.
A Glacier Express kétkocsis első része érkezik a befagyott és behavazott tó partján...
...és elhalad a várakozó ingavonat mellett.
Hamarosan megérkezik a Glacier Express hosszabb, második része is, élén a HGe 4/4 II 107-es fogaskerekű mozdony.
Már Graubünden kanton területén halad ez a regionális vonat a Surselva irányába.
Az ereszkedő vonat mellett cölöpök jelzik a hóval betemetett utat. Most legfeljebb sífutók járnak erre.
Többméteres hófalak között kapaszkodik a Glacier Express az állomás felé.
"A kulturális érték megőrzése" - ennek szellemében újították fel a Val Giuv viaduktot, melyen épp a GEX 907-es halad át.
3 perccel később a Disentis felé tartó 906-os Glacier Express is megérkezik a 68 m hosszú, 18 m magas viadukthoz...
...és továbbhalad Rueras felé.
Rueras felé tart a 904-es Glacier Express.
...áthalad az Aua da Milà hídján...
...és továbbmegy Sedrun felé.
Dieni és Rueras között szénát gyűjtenek, amikor a 908-as Glacier Express áthalad a 2897 m magas Piz Culmatsch előtt.
Glacier Express a Val Milà bejáratánál. Háttérben a hófödte Piz Nair (3059 m).
A vonat (GEX 908) eléri az Aua da Milà hídját.
Glacier Express (GEX 911) halad át a Val Bugnei viadukton az Oberalp-hágó (és Zermatt) felé.
A falu felett a kolostor és a pályaudvar uralja a látképet.
Az MGB két HGe 4/4 II-es sorozatú mozdonya várakozik az állomás nyugat felőli kijáratánál.
Csoportkép a két társaság mozdonyaival
Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!