albertbahn.hu

Svájc  ›  Állomások, pályaudvarok

Zürich Hauptbahnhof

München és Zürich között ezen a napon közlekedett utoljára az ICE-TD

München és Zürich között ezen a napon közlekedett utoljára az ICE-TD

Stuttgart felé közlekedő ICE-T a földalatti S-Bahn-állomáson

Stuttgart felé közlekedő ICE-T a földalatti S-Bahn-állomáson

A Deutsche Bahn ICE 1-es (BR 401) motorvonata áll a 13. vágányon

A Deutsche Bahn ICE 1-es (BR 401) motorvonata áll a 13. vágányon

A Deutsche Bahn ICE 1-es (BR 401) motorvonata áll a 13. vágányon

A Deutsche Bahn ICE 1-es (BR 401) motorvonata áll a 13. vágányon

Cisalpino indul a Gotthardon keresztül Milánó irányába

Cisalpino indul a Gotthardon keresztül Milánó irányába

Aargau 300 kN-os húzóereje...
Re 460 034 "Zugkraft Aargau"

Aargau 300 kN-os húzóereje...
Re 460 034 "Zugkraft Aargau"

Megérkezett a Wiener Walzer EuroNight. Svájcban az Re 4/4 II 11218-as mozdony húzta.

Megérkezett a Wiener Walzer EuroNight. Svájcban az Re 4/4 II 11218-as mozdony húzta.

A Firenzéig közlekedő Cisalpino (ETR 470) áll az 5. vágányon

A Firenzéig közlekedő Cisalpino (ETR 470) áll az 5. vágányon

A Firenzéig közlekedő Cisalpino (ETR 470) áll az 5. vágányon

A Firenzéig közlekedő Cisalpino (ETR 470) áll az 5. vágányon

Az Re 6/6 11606-as mozdony érkezés után az IC 304-gyel

Az Re 6/6 11606-as mozdony érkezés után az IC 304-gyel

Két ICN motorvonat egymás mellett: a Jeremias Gotthelf és a Germaine de Staël

Két ICN motorvonat egymás mellett: a Jeremias Gotthelf és a Germaine de Staël

Re 460 084, mint Rentenanstalt Swiss Life-reklámmozdony

Re 460 084, mint Rentenanstalt Swiss Life-reklámmozdony

Az RBe 4/4 1406-os motorkocsi húzza be az Albert Einstein EC szerelvényét a 11. vágányra

Az RBe 4/4 1406-os motorkocsi húzza be az Albert Einstein EC szerelvényét a 11. vágányra

Az RBe 4/4-es sorozat 6 prototípus-járműve (psz. 1401-1406) 1959-ben ill. 1960-ban készült. A 64 tonnás, 1988 kW-os motorkocsik 125 km/h-es sebességet értek el. Eredetileg a Gotthard-vasútra készültek. Az első 6 motorkocsit 1963-tól további 76 széria-jármű követte. Ezek már 4 tonnával nehezebbek, mint a prototípusok. A járműveket 1992-ben modernizálták, ez újabb 4 tonna súlynövekedést jelentett. Úgy tűnik, az 1406-osnak sikerült elkerülnie a felújítást...

És íme az EC 197 Albert Einstein!
Az SBB Cargo Re 421 397-ese fogja húzni.

És íme az EC 197 Albert Einstein!
Az SBB Cargo Re 421 397-ese fogja húzni.

Szemtől szemben az Re 460 031-es mozdonnyal

Szemtől szemben az Re 460 031-es mozdonnyal

Az Re 460 056-os reklámmozdony a Schweizer Fernsehen színeiben pompázik

Az Re 460 056-os reklámmozdony a Schweizer Fernsehen színeiben pompázik

Az Re 4/4 II 11217-es mozdony érkezés után

Az Re 4/4 II 11217-es mozdony érkezés után

Az SBB Cargo 26 db Re 4/4 II-est épített át a Svájc és Németország közti határátlépő forgalom számára. Az átépített gépek új sorozatszámot kaptak, Re 421 lett a jelük. Az Re 421 397-es pályaszámú gépet az SBB Cargo a 2002. decemberi menetrendváltásig az SBB személyszállítási divíziójának adta bérbe, így ez a mozdony vontatta az Albert Einstein EuroCity-t (EC 196/197) Zürich és Lindau között.

ICN áll Zürich HB-n. Akár 40%-kal gyorsabban veheti a kanyarokat, mint a "hagyományos" vonatok.

ICN áll Zürich HB-n. Akár 40%-kal gyorsabban veheti a kanyarokat, mint a "hagyományos" vonatok.

Az orra...

Az orra...

...szemből kissé vad benyomást kelt.

...szemből kissé vad benyomást kelt.

Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!