albertbahn.hu

Magyarország  ›  Múzeumok

Magyar Vasúttörténeti Park

A látogatók ezen a napon 275 034-es gőzmozdonyt (becenevén Nyalóka) vezethették.

A látogatók ezen a napon 275 034-es gőzmozdonyt (becenevén Nyalóka) vezethették.

Megszomjazott a Nyalóka, ezért kiáll a forgalomból.

Megszomjazott a Nyalóka, ezért kiáll a forgalomból.

A 275 034-es pályaszámú gőzmozdony a fordítókorongon

A 275 034-es pályaszámú gőzmozdony a fordítókorongon

Amíg a gőzmozdony vizet vételez, a 10-es NOHAB ugrik be helyette.

Amíg a gőzmozdony vizet vételez, a 10-es NOHAB ugrik be helyette.

A hajdan a MÁV-nál M61 010-ként szolgált mozdonyt a megfelelő vágányra fordítják.

A hajdan a MÁV-nál M61 010-ként szolgált mozdonyt a megfelelő vágányra fordítják.

Az eseményt nagy közérdeklődés kíséri.

Az eseményt nagy közérdeklődés kíséri.

Most már a NOHAB ingázik a pályán.

Most már a NOHAB ingázik a pályán.

4 éves a Vasúttörténeti Park (2004)

Az Árpád gyorssínautóbusz (Aamot 23) a fordítókorongon. Eredetileg a Tas nevet viselte.

Az Árpád gyorssínautóbusz (Aamot 23) a fordítókorongon. Eredetileg a Tas nevet viselte.

Most a kéttengelyes BCmot 353-as következik mellékkocsijával.

Most a kéttengelyes BCmot 353-as következik mellékkocsijával.

Bemutatkozik a Desiro, a MÁV 6342 002-es pályaszámú dízelmotorvonata.

Bemutatkozik a Desiro, a MÁV 6342 002-es pályaszámú dízelmotorvonata.

A ČSD M 274.0 sorozatú motorkocsijai 1934 és 1959 között szállították az utasokat. A képen az M 274.004 látható.

A ČSD M 274.0 sorozatú motorkocsijai 1934 és 1959 között szállították az utasokat. A képen az M 274.004 látható.

A ČD 850 001-ese, az egykori csehszlovák vasúttársaság M 286.0 sorozatának prototípusa is körbefordul.

A ČD 850 001-ese, az egykori csehszlovák vasúttársaság M 286.0 sorozatának prototípusa is körbefordul.

Az egykori BBÖ VT 41.03-as motorkocsija

Az egykori BBÖ VT 41.03-as motorkocsija

A kormányzati előfutó motorkocsi

A kormányzati előfutó motorkocsi

2000 - 2002

Az M61 019-es a Vasúttörténeti Parkban.

Az M61 019-es a Vasúttörténeti Parkban.


Az M61 019-es a Vasúttörténeti Parkban. 
A fordítókorongon a 001-es.

Az M61 019-es a Vasúttörténeti Parkban.
A fordítókorongon a 001-es.

Az M61 001-es megérkezik a Venice-Simplon Orient Express-szel

Az M61 001-es megérkezik a Venice-Simplon Orient Express-szel

Sor a forgalomból kivont NOHAB-okból a körfűtőházban. Elől az M61 020-as.

Sor a forgalomból kivont NOHAB-okból a körfűtőházban. Elől az M61 020-as.

Sor a forgalomból kivont NOHAB-okból a körfűtőházban. Elől az M61 020-as.

Sor a forgalomból kivont NOHAB-okból a körfűtőházban. Elől az M61 020-as.

Bemutatkozik a Deutsche Bahn 185 001-es pályaszámú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

Bemutatkozik a Deutsche Bahn 185 001-es pályaszámú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

185 001
A bemutatón készült képek ide kattintva láthatók

185 001
A bemutatón készült képek ide kattintva láthatók

V63 001 - Prototípus mozdony, gyártotta a Ganz-MÁVAG és a Ganz VM 1975-ben. 1996-ban selejtezték.

V63 001 - Prototípus mozdony, gyártotta a Ganz-MÁVAG és a Ganz VM 1975-ben. 1996-ban selejtezték.

Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!