albertbahn.hu

Magyarország  ›  A sínek mentén

A Deutsche Bahn 185-ös sorozatú villamos mozdonyának bemutatója
Vasúttörténeti Park, 2000. december 16.

« Magyar Vasúttörténeti Park

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

A DB 185 001-es számú kétáramnemű tehervonati villamos mozdonya

BR 185-ös a parkban

BR 185-ös a parkban

A MÁV és a GYSEV nagyteljesítményű, kétáramnemű mozdonyok beszerzésére 2000-ben kiírt tenderén az ADtranz (ma Bombardier Transportation) ennek a mozdonytípusnak a személyvonati, 200 km/h sebességre alkalmas változatával pályázott. Mivel ilyen jármű addig még nem épült, az ADtranz a 185 001-est hozta el bemutatni.
Akkor az ADtranz nem nyerte meg a tendert - helyette a MÁV és a GYSEV a Siemens ES64 U2-V4 típusú (1047-es sorozatú) mozdonyt választotta. Az azóta TRAXX névre keresztelt mozdonycsalád egyik tagja a később megnyerte a MÁV újabb 25+25 mozdonyra kiírt pályázatát. A 25 db 480-as sorozatú, 160 km/h sebességre alkalmas mozdony 2010-től kezdve állt forgalomba

Arcképek 1

Arcképek 1

Arcképek 2

Arcképek 2

Arcképek 3

Arcképek 3

Hossz, tömeg és lendület

Hossz, tömeg és lendület

Hossz, tömeg és lendület

Hossz, tömeg és lendület

A vezetőasztal

A vezetőasztal

Hozzászólás írásához kérem, jelentkezzen be!