Már az MGB kötelékében, de vegyes színekben készül az indulásra az ingavonat Andermatt felé. Deh 4/4 II-es poggyászmotorkocsi tolja, még az FO logójával.
Göschenen felé tartó vonat halad át a Steinern viadukton, majd megérkezik az állomásra. Élén egy Deh 4/4 I-es.
Téli pihenőjüket töltik a Dampfbahn Furka Bergstrecke (DFB) személykocsijai Göschenen átrakón.
Út a Schöllenen-szurdokon át és vízesés a Teufelsbrücke közelében.
Gondolta volna az ördög, hogy még ide is lehet vasutat építeni! Pedig a Gotthard-vasutat Andermattal összekötő vonal már 1917-ben, 8 évvel a Furka-Oberalp vasút előtt elkészült. A 3,7 km hosszú, szinte végig fogasléces pálya 330 méteres szintkülönbséget hidal át, a legmeredekebb szakasz 179 ezrelékes.
Teufelsbrücke
Ingavonat halad át a viadukton Göschenen felé, és eltűnik a 306 m hosszú Brüggwald-alagútban.
A vonatablakból jól látszik a második és a harmadik Teufelsbrücke (Ördög híd). Mellette található az 1899-ben állított Szuvorov-emlékmű.
Andermatt
Andermatt állomásról indul a vonat Göschenen irányába, és eltűnik a havazásban a szurdok felé.