Képek München HBf-ről
2001. július 10., 18.


Ezzel a vonattal, a Kálmán Imre EuroNight-tal érkeztem Münchenbe 2001. július 10-én reggel 6 után nem sokkal. A vonatot (feltételezhetően) Wien Westbahnhof-tól ez a mozdony, a 101.015-ös vontatta.

>> A Kálmán Imre EN indulás előtt a V63 138-cal Bp.-Keletiben

Kb. negyedórám volt az atszállásra, úgyhogy fényképeztem egy kicsit. A Lindau felé közlekedő RegionalExpress-re kellett felszállnom. Azzal mentem Kemptenig, aztán RB-vel Pfronten-Steinach-ig.
 
Rögtön a szomszéd vágánynál kezdődnek a bonyodalmak. Eddig még sose láttam élőben ICE-t (ha láttam volna, le is fényképeztem volna), most meg?
ICE-T, ICE 2, ICE 1...
  
Itt az én vonatom.
A 218.225-ös dízelmozdony fogja húzni.

És elindultunk. Persze a lehúzott ablakon át rögtön fényképezni kezdtem, amíg nem mentünk túl gyorsan. Ezt a két képet csináltam a vonatablakból:
 
Ez a címlapképem.

"Egyébként" egy a Bahnhofsvorfeld-en (hogy mondják ezt magyarul?) álló ICE 3 -ast ábrázol.

   
Ez meg egy DESIRO ( 642-es sorozatú kétrészes dízelmotorkocsi).

DESIRO az Ausserfernbahn-on

Legközelebb július 18-án jártam Münchenben. Kedvesemmel városnéző kirándulásra indultunk.
Kemptenben InterRegio-ra szálltunk (ide kattintva látható az Ausserfernbahn oldalán). A városnézésre alkalmas száraz időt a pályaudvaron töltöttük (ezúton is köszönöm Szilvi türelmét, hogy zokszó nélkül tűrte, amíg mindent végigfényképeztem), onnan kilépve azonnal eleredt az eső.
  
Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1016.007-5 -ös számú mozdonya, a Taurus.
Kétáramnemű változatából a MÁV 10, a GYSEV 5 darabot rendelt a Siemens-től.

>> A MÁV 1047-es sor. mozdonya

   
 ICE 3-as ( 403-as sorozat) érkezik.
 
Az ICE 3-as oldalról is, szemből is egyaránt elképesztően néz ki.
  
Az ICE-Tbedől a kanyarba!

411-es sorozatú billenőszekrényes villamos motorvonat

  
 Az ICE-TD ( vagy VT, 605-ös sorozat), az ICE-T négyrészes, dízelüzemű párja, a 2001-es menetrendváltás óta közlekedik.
  
 Az 120.118-5-ös villanymozdony már két kép hátterében is szerepelt.
  
 A DB Cargo 152.043-6-osa. Mivel a 152-es sorozat közlekedését Ausztriában futástechnikai okokból nem engedélyezték, a DB Cargo az utolsó 25 megrendelt példány helyett kétáramnemű Taurus-okat rendelt ( 182-es sorozat )

Harmadszor július 19-én, a hazautazásomkor jártam München HBf-en. A Bartók EC-re várva készítettem ezt a képet:
 
 Itt egy ICE 1-es ( 401.555-8 ) látható - immár közelről. Mögötte egy ICE 3-as.

Lap tetejére | Vissza a németországi menühöz | Vissza a kezdőlapra